Program

Program
  • Nowości ze SPIEL 2012 w Essen

    Z tegorocznych targów gier planszowych w Essen przywieźliśmy trzynaście nowych gier. 
    Zapraszamy do testowania i życzymy przyjemnych wrażeń!


    SHEEPLAND
    Sheepland to gra, w której każdy z czterech graczy może wcielić się w pasterza. Za pomocą pionków – pastrzerzy przeprowadzamy bezpańskie owieczki z różnych pól, rozłożonych na terenie całej wyspy na te, które do nas należą i kupujemy nowe. Wygrywa oczywiście ten pasterz, którzy w swoim stadzie będzie miał najwięcej owiec.
    Zasady gry są bardzo łatwe. Polecamy!

    Czas gry ok. 30 min.
    Wiek: powyżej 6 lat

    MYRMES
    To prawdziwa wojna mrówek trawjąca całe lata! Gracze kontrolują mrówcze kolonie i dzięki mrówczym armiom zdobywają nowe terytoria. Na losy walki o nowe ziemie wpływają pory roku. Gra wykonana jest z wielką fantazją.

    Czas gry: około 75 min
    Wiek: powyżej 10 lat

    QIN
    To gra logiczna swoją tematyką nawiązująca do pierwszej dynastii zjednoczonego Cesarstwa Chińskiego. W grze również chodzi o zdobywanie i jednoczenie nowych terenów. Każdy z graczy, podobnie jak w Carsassone buduje swoje starożytne miasta. Prosta gra strategiczna na styku Domino i Carcassonne.

    Czas gry: około 30 min
    Wiek: powyżej 8 lat

    ATLANTIS RISING
    To gra nawiązująca do mitu o Atlantydzie. Wyjątkowo, nie chodzi w niej o rywalizację, ale o współpracę. Wszyscy uczestnicy, razem starają się zbudować maszyny, dzięki którym uda im się uciec w kosmos zanim bogowie zatopią Atlantydę.

    Czas gry: 60 min
    Wiek: powyżej 10 lat

    DIXIT 3
    Dixit to gra, którą zna prawie każdy, kto planszówkami się interesuje. Porusza i wykorzytuje niezbadane pokłady ludzkiej wyobraźni. Na podstawie obrazków umieszczonych na specjalnych kartach gracze próbują odkryć hasło, które wymyślił ich przeciwnik. Razem z Dixit 3 dostajemy pulę 84 kart, prezentujących zupełnie nowe rysunki i wywołujących nowe, nieprzeniknione skojarzenia.

    Czas gry: 30 min
    Wiek: powyżej 8 lat

    GOBLINS Inc.
    W tej grze, każdy z graczy staje się niezbyt mądrym goblinem, który zatrudniony został w fabryce budującej roboty...Każdy z nich ma szansę zostać szefem fabryki, kiedy szef, zdecyduje się w końcu przejść na emeryturę. Gobliny, powinny pracować razem, w parach, sęk tylko w tym, że chyba nie potrafią...
    To czasem bywa dość zabawne.

    Czas gry: 60 min
    Wiek: powyżej 12 lat

    KULAMI XXL
    Kulami XXL to kilka razy większa wersja strategicznej gry Kulami, dostępnej u nas już od dawna. Pięknie wykonana, drewniana plansza złożona z kawałków z wyrzeźbionymi dołkami na ogromne kamienne kule w dwóch kolorach naprawdę zachęcają do rozegrania kilku partii. Gra pochodzi z naszej ulubionej firmy Steffen – Spiele produkującej takie cuda jak PUSH, Karo, czy Six.

    Czas gry: 30 min
    Wiek: powyżej 9 lat

    SPECTACULUM
    To gra, która przenosi nas w świat magików i cyrkowców. Każdy z graczy staje się sponsorem wędrownych artystów. Kupując i sprzedając karty dedykowane odpowiednim postaciom zbijamy fortunę lub tracimy majątek.
    Ciekawa gra spekulaczjna, łącząca świat fantazji z biznesem.

    Czas gry: ok. 30 min
    wiek: powyżej 8 lat

    SOLUNA
    Soluna, to bardzo prosta i szybka gra firmy Steffen-Spiele. Jedna rozgrywka składa się z kilku partii, układania klocków w bloczki o podobnej wielkości lub z takim samym symbolem.

    Czas gry: 10 minut
    Wiek: powyżej 7 lat

    VILLAGE
    To gra, w której wcielamy się w mieszkańców wsi z różnymi ambicjami. Każda z naszych postaci – będąca częścią jednej rodziny, pragnie osiągnąć sukces i sławę w danej dziedzinie życia. Jedni chcą zostać urzędnikami, inni mnichami, a jeszcze inni podróżnikami. Ale czas jest nieubłagany, odbiera życie poszczególnym członkom rodziny, których sławę pragiemy przedłużać. Ci, którym uda się przed śmiercią uzyskać wieczną sławę poprzez zapisanie się w kronikach zwyciężą!
    Village to gra pełna taktycznych wyzwań. Ponadto w nowatorski sposób podejmuje temat śmierci i przypomina o tym, żeby mądrze zarządzać danym nam czasem, ponieważ pewnego dnia po prostu możemy zniknąć i już nie wrócić.

    Czas gry: 75 minut
    Wiek: powyżej 12 lat

    COURTIER 
    Gracze wcielają się w dworzan rywalizujących o najlepszą pozycje na dworze królewskim. Gra pełna wyzwań, intyrg i manipulacji. Kupujemy wpływy i manipulujemy ludźmi. Nic dodać, nic ująć.

    Czas gry: 45 minut
    Wiek: powyżej 10 lat




  • Finał projektu Brzuchomówcy

  • Lunch od 6 do 9 listopada

  • Oferta baru na zimę